torsdag 24. april 2014

Ihlen/Brones/Hovde/Raaen slekt - Vikersund

Jeg har idag oppdatert hjemmesiden min med det siste jeg har på Vikersundsiden min.
Oldemor Karen Hovde slekt er lagt ut med en pdf inneholder det jeg har funnet på linjene Hovde/Raaen/Brones
Karen Christiansdatter Hovdes anetre (så langt)
Klikk på bildet så blir det stort
 Her er neste ledd, som dere ser er Ole Evensen Brones gift Ihlen...
Her er fortsettelsen av Ihlen grenen
Ved en senere andledning vil jeg gå i litt mer detaljer på denne slektsliljen...
Hele slektslinjen min finner du på hjemmesiden min her...http://www.elsemarie.no/slekt_1.html
Hvis dere finner noen feil/eller har tilføyelser vil jeg bli takknemlig for en kommentar.
Ris eller ros 

1 kommentar:

  1. Hei.
    Jeg har lest "Etterkommere av Ole Olsen og Christine Nilsdatter Ilen". Jeg finner imidlertid ikke noe om min oldemor Karoline Kristiansdatter Hovde, f. 29.03.1873. Hun er datter av Christian Andersen Hovde og Dorothea Nilsdatter Raaen.
    Med Hilsen
    Hilde Bording Larsen.

    SvarSlett